top of page
חיפוש

קריקטורה שיווקית שווה אלף תמונות



עודף המסרים גורם לאדם הממוצע לייצר נוגדנים לכל דבר שמריח משיווק ומכירות. קריקטורה היא דרך מקורית וצבעונית (תרתי משמע) להתבלט מעל לים המסרים שמסביב.

פתחת את עמוד הדעות בעיתון, לאן "רצה" העין שלך? לטקסט או לקריקטורה? מחקרים מראים כי הקריקטורה היא האלמנט הקריא והזכיר ביותר בעמודי העיתון. מה שנכון לתוכן עיתונאי, נכון שבעתיים לתוכן שיווקי / פרסומי. הלקוח הממוצע רואה המון טקסטים מול העיניים ונחשף לאלפי מסרים ביום. קריקטורה שיווקית שמשעשעת אותו וגורמת לו להגיד "וואלה!" על התובנה שבה עושה עבודה אפקטיבית יותר מכל טקסט ארוך או תמונה אווירה. השימוש בקריקטורה שיווקית בתכנים שיווקיים משתלב עם כמה מגמות מרכזיות בתחום התוכן:

קריקטורה שיווקית = הומור.

הומור הוא לעיתים הוא הדרך היחידה לגרום ללקוח הפוטנציאלי להקשיב לכם ולהעביר מסר שלא ייקלט בשום טכניקה אחרת (ע"ע הפרסומות של הבנקים וחברות הביטוח). קריקטורה שיווקית יכולה להוות גם כ"קומיק רליף" שמרענן טקסט רציני ומייגע.

קריקטורה שיווקית = מידיות.

קריקטורה שיווקית מעבירה מסר שיווקי במבט אחד ובכך משתלבת היטב באווירת התזזיתיות של ימנו.

קריקטורה שיווקית = ויזואליות.

מאמרים רבים בנושאי מגמות והשפעות באמצעי המדיה הדיגיטליים מציינים את הכוח הגדול שיש לויזואליות בחיבור עם הקורא. מעבר לזאת, בקריקטורה שיווקית ניתן לעשות כל דבר שעולה על רוחכם, הרבה מעבר

לכל תמונה.

המדיום הוא המסר.

עצם השימוש בקריקטורות אומר על המפרסם שהוא ידידותי, צבעוני, בעל חוש הומור ומקורי.

מבחר דוגמאות לקריקטורות שיווקיות ניתן לראות כאן.

bottom of page