top of page
חיפוש

מיתוג באמצעות תוכן? זה כן בשבילך


תקשורת באמצעות תוכן המבוססת על קשר רציף של אספקת תוכן מעניין ורלוונטי ללקוחות ויצירת קשר עמוק ודו כיווני בין המותג שלך לבין הלקוחות שלך. תקשורת זו ממלאת את המותג בתוכן. מעניקה לו מעמד של מומחה בתחומו ומשדרת ללקוחות תחושה של אכפתיות ומחויבות. להבדיל מהפרסום הקונבנציונלי, לרבות באינטרנט, המסתפק ב"סטוצים" כמו מודעה חד פעמית, מבצע, סרטון בטלוויזיה ואז נעלם. השימוש בעולמות תוכן של המותג יוצרים תקשורת רציפה, עמוקה יותר ועם זאת זולה לעין שיעור.

היבט שיווקי חשוב נוסף לו תורמים עולמות תוכן היא קידום האתר של במנועי חיפוש (Search Engine Optimization) כדוגמת גוגל. על מנת להיות בין התוצאות הראשונות שמציג מנוע החיפוש קיימת חשיבות רבה לתוכן. על התוכן להתחלף לעיתים מזומנות, להיות רלוונטי ובעל אופי לא "ספמרי" (גוגל לא אוהב שמנסים לתכמן אותו). לכולנו יש הרבה סיבות להימנע ממיתוג באמצעות תוכן. סיבות אמרתי? סליחה, הכוונה לתירוצים.

אין לי על מה לכתוב

באילו נושאים אתה או העסק שלך נוגע. האם יש יידע שיכול להיות חיוני למישהו? האם אתה יכול לייעץ (באופן כללי) על נושא כלשהו הרלוונטי לענף בו העסק שלך פועל? האם מניסיונך המקצועי אתה מסוגל לתת פרשנות לנושא רלוונטי? האם העסק שלך מאפשר לך נקודת מבט מיוחדת או עצות? או בקיצור מהו עולם התוכן שלך?

אני לא כזה מומחה

יכול להיות ש(בעינך) אתה לא המומחה מספר אחת. עם זאת אתה עדיין יותר מומחה מרוב האוכלוסייה ובוודאי שיותר מומחה מהלקוחות שלך, אחרת הם הרי לא היו פונים אליך. זכור כי גם אם בעינך יש טובים ממך, לאחר שתמתג את עצמך באמצעות תוכן, בעיניהם אתה תהיה המומחה מספר אחת.

אני לא מספיק מעניין

בכל עסק קיים עניין, בוודאי ללקוחותיו של אותו עסק. החוכמה היא להגיש אותו באופן מעניין. העזרות בספקי תוכן מקצועיים יבטיח לך תוכן המוגש בצורה אטרקטיבית וידידותית. זכור כי בשיווק ה-"איך" הוא לא פחות חשוב מה-"מה".

אין לי זמן לכתוב

נכון, לכתיבת תוכן דרוש זמן. זו מטלה כמו כל מטלה אחרת שמחיבת עבודה. במידה שתחום עיסוקך אינו תוכן, אין סיבה שתיקח את המטלה הזאת על עצמך. נכון, אתה גם יודע לכתוב, ואולי אפילו יודע לכתוב טוב. אז מה?! אתה גם יודע לנקות את הבית ובכל זאת אתה לוקח עוזרת בית. השתמש במשאב הזמן המוגבל שלך לתחום עיסוקך העיקרי. תוכן הוא מקרה קלאסי לשימוש באאוטסורסינג.

אני חושש ממחויבות

תוכן הוא אכן מחויבות. תוכן הוא לא קמפיין פרסומי חד פעמי.תוכן הוא מחויבות למשלוח תקופתי של ניוזלטר, כתיבת בלוג, פעילות ברשתות חברתיות וכדומה. שכירת בספקי תוכן מקצועיים מעבירה את האחריות אליהם. אחריות זו כוללת הכנה (מראש) של תכנית עבודה לאספקת תוכן לאורך תקופה וקבלת אחריות על עדכונים ופעילויות שוטפות.

קודם שהמתחרים שלי ימתגו עצמם באמצעות תוכן

רעיון טוב אבל אז צרכני התוכן כבר לא יצטרכו אותך…

אין לי תקציב

העלויות של יצירה והפקה של תוכן זולות עד שוליות לעומת כל מסע פרסום גם הקטן ביותר. כאשר אתה מיצר תוכן אין לך צורך בקניית מדיה, בתי דפוס וכדומה. רק שכר עבודה (וגם הוא לא גבוה במיוחד בלשון המעטה…)

נכתב ע"י רועי פרידלר קופירייטר ואיש תוכן. לפרטים נוספים התקשר: 052-8383256

bottom of page